جام ملت‌های آسیا| شانس ایران برای قهرمانی چقدر است؟/ اختلاف ناچیز ایران و کره

9:47 - 17 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۵۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
جام ملت‌های آسیا| شانس ایران برای قهرمانی چقدر است؟/ اختلاف ناچیز ایران و کره
یکی از سایت‌های معتبر تحلیلی فوتبال شانس قهرمانی چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا را ارزیابی کرد.

خبرگزاری میزان - سایت آماری و تحلیلی «اُپتا آنالیست» بر اساس داده‌هایی که از ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در اختیار دارد، مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت را پیش‌بینی کرد.

بر این اساس تیم ملی فوتبال کره جنوبی با ۳۳.۴ درصد شانس نخست قهرمانی در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود و تیم ملی ایران با فاصله نزدیک با ۳۰.۴ درصد دومین شانس قهرمانی در جام را دارد که ۳ درصد کمتر از کره است. کشور میزبان یعنی قطر با ۲۷.۲ درصد در رده سوم است و اردن با ۹ درصد کمترین رتبه را در بین چهار تیم دارد.

از سوی دیگر این رسانه شانس تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی را برای پیروزی و رسیدن به فینال نیز مورد ارزیابی قرار داده که کره جنوبی با ۶۸.۸ درصد در مقابل ۳۱.۲ درصد شانس پیروزی مقابل اردن را دارد. ایران ۵۳.۹ درصد شانس پیروزی مقابل قطر در دیدار نیمه نهایی را دارد در حالی این شانس برای تیم میزبان ۴۶.۱ درصد برآورد شده است.

پیش از این و در شروع مسابقات این رسانه نوشته بود: ژاپن ۲۴.۸ درصد شانس قهرمانی در این مسابقات را دارد و پس از آن کره جنوبی با ۱۴.۳ درصد و ایران با ۱۱.۲ درصد بخت‌های بعدی قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ هستند. استرالیا با ۱۰.۷ درصد، عربستان با ۱۰.۶ درصد و قطر با ۹.۸ درصد نیز در رده‌های چهارم و ششم رده‌بندی مدعیان هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا هستند.

تیم ملی کشورمان با ۳ قهرمانی در آسیا بعد از ژاپن با ۴ قهرمانی دومین تیم پرافتخار تاریخ جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید و بعد از ۴۸ سال به دنبال تکرار قهرمانی اش در قاره کهن است.

برنامه دیدار‌های باقیمانده جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

نیمه‌نهایی

سه‌شنبه ۱۷ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰، اردن - کره جنوبی، ورزشگاه احمد بن علی

چهارشنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰، ایران - قطر، ورزشگاه الثمامه

فینال

شنبه ۲۱ بهمن۱۴۰۲، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه لوسیل

انتهای پیام/



علی پوریوسف (یوسفی)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
0
سلام وقت بخیر واقعاً در شرایطی که سردار مصدوم از کمر و خسته بود بعد اینکه زیر پاشو خالی کرد در هد زدن، سرمربی به قول خداداد از قائدی تکنیکی وبازی ساز و گلزن استفاده نکرد ما باید ۳ بر ۲ میبردیم بر عکس شد اکثراً از تفکرات ناقص مربی ها ی تین ملی باختیم ، کی روش هم در بازی آمریکا به قائدی گل زن بازی نداد این خداداد ثانی یا مسی ثانی نباید بازی میکرد؟ !
مهدی صلبی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
0
0
ایاتیم ملی ایران شانش دوباره حضوردرجام ملتهای دنیاراداردممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *